ISO 9001

Principiile managementului calitatii

  • Orientarea catre client
  • Leadership
  • Implicarea personalului
  • Abordare procesuala
  • Abordarea sistemului de catre management
  • Imbunatatire continua
  • Abordare concreta in luarea deciziilor
  • Relatii reciproc avantajoase cu furnizorii
  • Îndeplinirea politicii si a obiectivelor întreprinderii
  • Câstigarea încrederii clientilor
  • Cresterea satisfactiei clientilor
  • Îmbunatatirea continua a performantei generale
  • Adaptare activa si sistematica la modificarile conditiilor pietei
  • Satisfactia angajatilor
  • Îmbunatatirea performantei
  • Transparenta si eficienta proceselor interne ale organizatiei
  • Evitarea erorilor în locul corectarii lor
  • Economisire de timp si bani

Acestea sunt principiile preluate din ISO 9000, cap. 0.2 Principiile managementului calităţii. Acesta este conceput pentru a ajuta organizatiile sa se concentreze asupra aspectelor cele mai importante.

Aplicarea principiilor managementului calitatii nu numai ca aduce beneficii directe, dar asigura în acelasi timp o contributie semnificativa la managementul costurilor si riscurilor. Consideratiile managementului beneficiilor, costurilor si riscurilor sunt importante pentru organizatie, clientii acesteia si alte organisme interesate.

Importanta

Standardul ISO 9001, international recunoscut este un standard generic. Obiectivul acestuia este de a stabili cerinte internationale pentru sistemul de management al calitatii in orice domeniu (producatorii, servicii, creatie). Managementul calitatii reprezinta ceea ce practica organizatiile pentru a asigura produse si servicii in conformitate cu cerintele clientilor sai. Un certificat
ISO 9001 dovedeste ca sistemul dumneavoastra de management al calitatii intruneste toate cerintele acestui standard international. Un sistem de management al calitatii certificat demonstreaza angajamentul dvs. pentru calitate si satisfactia clientului. Increderea in capacitatea de a produce “calitate” a unei organizatii este premiza de baza pentru o cooperare fructuoasa.

Calitatea, ceea ce inseamna calitatea proceselor si a rezultatelor, este si va fi intotdeauna un factor de competitie important, daca nu cel mai important. Cele opt principii ale managementului calitatii sunt un mijloc de a orienta compania dvs. catre telurile propuse si de a va imbunatati in mod continuu performantele.

Beneficii

Modelul unui sistem de management al calitatii ISO 9001
Modelul unui sistem de management al calitatii bazat pe proces in conformitate cu ISO 9001

Cui se adreseaza?

Companiilor din toate domeniile de activitate, din orice regiune a globului, care doresc sa supuna propriile organizatii unei evaluari externe si unei comparatii de Buna Practica în raport cu concurenta.

Companiilor care doresc sa îsi îmbunatateasca performanta si competitivitatea pe piata nationala si internationala.

ISO 9001 - Topul primelor zece sectoare de activitate
ISO 9001 – Topul primelor zece sectoare de activitate
Corespunzator 30 aprilie 2003 (baza de date DQS)

Brosuri

-engleza: ISO 9001

-romana: ISO 9001

Comments are closed.